4 jan. 2015

2015

Gott nytt år och god fortsättning!


Nytt år och nya äventyr och utmaningar, nu kör vi igång denna blogg på riktigt. 
  Välkommen till mitt egna cosmos i cyberspace världen.

Jag lämnar nog ett av de bästa åren bakom mig,ett 2014 fyllt med resor till de flesta av Europas fascinerande länder,en student som matchade alla skyhöga förväntningar, och en oförglömlig resa till China. Trots detta nästintill oslagbara år, ser jag verkligen fram emot ett nytt och oerhört spännande 2015. 
   Nya upplevelser som börjar redan nu, dagarna och timmarna tickar snabbt ned, imorgon är det måndag och nästintill en vanlig arbetsvecka för folk. Men jag kommer att befinna mig i någon slags absurd verklighet, där jag bara går omkring och packar fler och fler attiraljer i min förvånansvärt tomma resväska, samtidigt som jag mentalt försöker föreställa mig mitt liv under 2015. Något som helt klart är väldigt abstrakt. 
  Att åka iväg i tre månader, utan en returresa, är en herrans mix av känslor. Av nervositet, förundran och nyfikenhet, kombinerat av ständiga lyckorus och förväntan. Allt kan hända även detta år. 
För vi har ju ännu ett blankt papper som vi måste se till att fylla.
Då gör vi det.
 I år ska även en blogg fyllas för min del. Hur det går, vet bara den som lever.
Då var det sagt, det är bara att börja!
Hopps ni är med mig.
‘’
Polaroidgirlsen - Nyår 2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar